neděle 29. května 2011

Tak se stalo to, co jsem nechtěla - dlouhá pauza mezi příspěvky. Ale nevadí, jsem zpět a v plné síle! :)


Před dvěma týdny jsem byla konečně se svým úžasným mužem... (A myslím, že už je čas se tam za ním zase vrátit...nebo ho rychle dostat sem. :))

Konečně jsem taky trochu sportovala, když už jsem kvůli tomu hroznému ekzému nemohla chodit tancovat. Prohlašuji - ať žije bedminton! :) Taky jsem, díky mastičkám a mému muži, který mě udržuje bez stresu, konečně byla venku bez roláku a s holýma rukama. Je to fajn pocit. :)

Byli jsme v zoo - zvířátka, vůně jara, my ruku v ruce, tři zmrzliny a hranolky - skvěle strávené odpoledne. :)
zvířátka :)
om nom nom
Také jsem díky mému úžasnému muži bohatší o krásnou černou paruku a halenku krajkovitého typu - v kombinaci obou si připadám jako krásná upírka...a jsem ráda, že to tak vidí i můj muž. :)



...až mne to tak trochu dojalo...a pak, že není úžasný. :)

Mimo jiné právě začínám dávat dohromady booky kvůli práci, takže s kým jsem se ještě nějak nestihla domluvit nebo kdo mi ještě nedal vědět a chtěl by se mnou něco nafotit, ozvěte se mi! :)

Tak a to by pro dnešek stačilo, pokračování příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat