úterý 19. dubna 2011

Spring & RHS

Jaro je konečně tady! Už bylo načase! :) Sice je to takové mezidobí - ekzémy z té hnusné zimy přetrvávají a alergie se začínají hlasit o slovo... Ale co už, hlavně, že je krásně slunečno, občas zavane ten typický jarně-letní vzduch, který je ovšem typický pouze pro Prahu.
Neměla jsem zatím čas jít ven a všechnu tu kvetoucí krásu nafotit (fotografka, že... :D), tak se zatím alespoň podělím o rozkvetlé šaty, které jsem úplnou náhodou objevila při omylné návštěvě nejvyššího parta obchodního centra. :D
A abych nezapomněla, včera mi poštou přišly mé první RHSky!

 Má drahá sestřenka se bude v září vdávat, tak jsem si řekla, že potřebuji nějaké společenské (a zároveň originální) šaty. Náhodou jsem se zašla podívat do F&F a ty šaty na mne volaly, mrkaly a svítily jako neon. Říkala jsem si, že mi určitě nebudou sedět, jako obvykle, ale hle, padly jako ulité. Sice jsem si v nich přišla trochu zaražená do země a zákazníci čekající u kabinek si mne trochu zvláštně prohlíželi, ale co, lepší být středem pozornosti než zůstat bez povšimnutí. :D
Sice jsem je zahlédla mezi fotkami návštěvníků jarního CODE:MODE, ale tak...


A teď k RHSkám.
Nejsem lolita, ale Rocking horse shoes se mi opravdu zalíbily, originál mezi šedí - přece jen, v každém obchodě je skoro to samé, až člověk někdy bezradně chodí mezi regály (pln zoufalství) a říká si: "hm, tak tyhle podpatky opravdu nejsou na ty kočičí hlavy, na tom se zabiju..." nebo: "proč musí mít díru na palec, když se mi to tak nelíbí?!"
Tady jsou :)


Škoda, že ty pásky samy nedrží... Nevadí. Ach, vypadají jako baletní...ano, jsem lehce postižena svou baletní minulostí, viz. záliba v tylových sukních, ale o tom někdy příště. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat